onsdag den 20. juni 2012

These are my favorites

T by Alexander Wang Resort collection 2013

Det her er mine 2 ynglings outfit fra kollektionen. Jeg er ret vild det drengede street look hættetrøjen giver, og
 
detaljen med net blusen under tilsætter lidt sporty undertoner. Begge er tendenser jeg ikke har fået nok af endnu! 
Synes at det fungere rigtigt godt kombineret med den stramme nederdel og de høje sko. 
Det oversized grov melerede strik-sæt er helt sikkert også kommet på min ønskeliste. Det ville jeg elske at 
tage på når det er blevet lidt koldere i vejret. Se alle styles her.

These are my 2 favorites outfit from the collection. Love the hooded jacket with the mesh top under.
And the oversized knit is just amazing i think! See all styles here.

5 kommentarer:

  1. I really liked this collection! :)

    xo, Hanna
    http://whoishanna.blogspot.fi/

    SvarSlet
  2. Jeg elsker bare Alexander Wang, super fedt og minimalistisk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også totalt solgt til hans stil!:)

      Slet
  3. I cant wait to see it in the stores:)

    SvarSlet