lørdag den 16. juni 2012

I have a thing for grey

T by Alexander Wang Marled draped back mini dress
T by Alexander Wang Marled ruched skirt
Reebok -  Classic sneakers

Jeg var i Another Nué i torsdags og fik den bedste betjening, og det fineste nye outfit! Manglede noget der var
feminint, men stadigvæk afslappet og coolt. Kan allerede mærke at det bliver mit nye ynglings sæt. Det kan
styles op med et par stilletter og smykker, og til arbejde fungere overdelen også fint med jeans og sneakers til.

My new outfit, and i love it already. Needed something feminine, but still cool and relaxed, and this i perfect i think.

22 kommentarer:

  1. Jealous! :D SÅ fint!

    -Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også så glad for det:) Og overdelen er på tilbud på Shopbop lige nu!

      Slet
  2. Det er så fint! Thumbs up!

    Følger din blog nu, skal vi følges? :)
    http://planetenjulia.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Wow, et fint sæt! Det fungerer virkelig fint sammen, og også med de hvide reeboks.
    Skøn blog i øvrigt! Det er første gang, jeg er forbi, og jeg er hooked :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for begge dele:) Jeg er jo lidt ny i blogland, så bliver glad for sådan en kommentar. Og kan kan sige i lige måde!

      Slet
  4. Ih, sikke nogle flotte stænger du har ;)
    Elsker dine Wang ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Og jeg har en svaghed for mr Wang!!

      Slet
  5. Må man spørge hvilken størrelse du har købt toppen og nederdelen i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja selvfølgeligt:) Nederdelen er XS og blusen/kjolen er M.

      Slet
    2. Tak for hurtigt svar. Er godt nok i tvivl om størrelsen jeg skal have nederdelen i. Er normalt 27/28 i jeans så overvejer en M eller en L. Når jeg må prøve mig frem.

      Slet
    3. Jeg ville gå efter en M i nederdelen så. Da de har tendens til at være lidt store i det, og der er elastik effekt i dem.
      Har en veninde der bruger str 26-27 i bukser, og hun har nederdelene fra Alexander Wang i str S.
      Håber at du finder ud af det:) God søndag herfra

      Slet
  6. så lækkert!!! elsker den simple, dog fantastisk smukke kjole fra wang og så sat sammen med et par hvide rebook, gør det bare end federe :) forøvrigt fin blog du har! følger du nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak hvor er du sød:) Jeg faldt også pladask for det!

      Slet
  7. Ok. WOW. LOOVE the dress on you !

    SvarSlet
  8. Hey, may I ask you where you've bought the dress and the skirt and what size did you coose?
    Is this the light grey version or the darker grey?

    This is exactly what I was looking for :).

    Thank you in advance!
    Mija

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes of course:) I bought it in a store here in Copenhagen cald Another Nué.
      The skirt is XS, and the dress is size M. And it is the lighter grey.
      Hope you find it!

      Slet
  9. AH GREAT !! Thank you :)

    SvarSlet
  10. Skønt outfit - så smuk kjole!! og vi har nu de samme sko kan jeg se;-)

    Kh. Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og de sko er altså også gode!:)

      Slet
  11. Total cool blog du har dig, - & hvor er du pæn og fin samtidig. Me likey;0).

    www.fudjan.com

    SvarSlet