fredag den 28. juni 2013

R O S K I L D E - Musik, Mad & Mode. 3#




Acne Muscle tee
La Perla Bra
Acne Needle wet cash jeans
Givenchy Giant ring
Marni Leather backpack
MM6 Maison Martin Margiela Shoes


I forbindelse med Roskilde Festival har jeg lavet et samarbejde med musikbloggen Musiklarmog

madbloggen Gane og GaffelMed udgangspunkt i 3 meget forskellige koncerter håber vi, at kunne guide

jer til en helheds oplevelse der tilfredsstiller alle sanser! Black Rebel Motorcycle Club, søn d. 7 kl 16:45


Så er det blevet tid til vores sidste fælles indlæg om Roskilde. Og her byder vi på noget sort Rock' n' Roll. Omed et
strejf af smilets by (my home town). For med den kvindelige trommeslager Leah Shapiro, der også er opvokset 8000,
er jeg blevet lidt nysgerrig på at se koncerten på Orange Scene. Du kan læse meget mere om koncerten på Musiklarm
lige HER, og Gane & Gaffel (tjek HER) levere som altid lækre smagsoplevelser der får ens mund til at løbe vand. Min
svaghed for sort er ingen hemmelighed, og jeg ville glædeligt hoppe i outfit't oven over. Bukserne har jeg faktisk købt,
ode er blevet mine nye ynglings bukser, Mine første højtaljede ever! Den oversized ring fra Givenchy er også lige værd
at kigge nærmere på (tryk på linket ovenfor). Og hvis du er til Rock kan jeg anbefale dig, at kigge forbi den nye Escobar i
København, Blågårdsgade 2 A. Her spiller vi rock og hygger om vores gæster hver dag til 02. Håber at i får en rigtig god
Roskilde, men stay tuned for vi forsætter hver især med at blogge hele ugen fra festivalen. Om: Musik, Mad og Mode.

Time to rock!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar