mandag den 6. maj 2013

Acces your sneakers


Sneakers Crowns - Sneaker acces

Lidt lir til mine sneakers er måske den næste accessory jeg skal have fat i. Synes den her med Nike logo
er ret fin. De findes i 18 karat guld, rose gold, sølv, oxyderet og i blå safir. Og i over 70 forskellige slags!

Think I will acces my sneakers. They come in 18k gold, rose gold, silver, oxidized and blue sapphire.

4 kommentarer:

  1. nu har jeg læst din blog fra start til slut - og hold nu op du har god stil! :D

    Så nu er du på min mini bloglovin' liste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak:) Jeg blev så glad for din søde kommentar.

      Slet
  2. Oh god can you please tell me where you found the picture of those shoes? I need to have those! Thanks :)

    xoxo Dani

    SvarSlet
  3. I found the picture here:
    http://laleali.tumblr.com/post/43180561010
    Hope that you find them:)

    SvarSlet