torsdag den 29. august 2013

It's not dr. Martens

Marni - Boots.

 Mine nye vinterstøvler er et rigtigt godt mix af dr. Martens (pga den grove signatur sål) og A pair's simple design.
Tilsat lammeuldsfor, ja så måtte de altså med mig hjem! Igen er det inspiration fra min søster. Hun har nemligt et
par dr. Martens i ruskind med lammeuldsfor, som jeg har haft et godt øje til. Men følt mig lige det ældste til! Så da
 jeg fik lidt tilskud i fødselsdagsgave måtte de blive mine, efter at have set laaangt efter dem inde i Holly Golightly.

New boots in the house!

4 kommentarer:

  1. Det er jo lige præcis de vinterstøvler, jeg har ledt efter!!! Hvad gav du for dem? Og har de et modelnavn eller lignende?

    www.fashionlab.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sender lige link:)
      Første: http://www.mytheresa.com/en-gb/shearling-lined-leather-boots-233502.html
      Andet: http://www.farfetch.com/shopping/women/marni-ankle-boot-item-10457427.aspx
      De er store i str, eller ihvertiafald til den store siden både i bredde og længde. Jeg bruger normalt str 36 i sneakers og 35 i Marc Jacobs og A pair. Jeg har købt dem i str 35. Håber det kan hjælpe lidt.
      Farven hedder sort, det gjorde den også i London hvor jeg kiggede også efter dem, men synes desværre at de er meget dyb brun. De får sort skocreme når de er blevet lidt tørre i skindet! For så tager de bedre imod og kan blive den sort jeg drømmer om;)

      Slet
    2. Tusind tusind tak for hjælpen :)

      Slet
    3. Selvfølgeligt og det var så lidt. God søndag:)

      Slet