tirsdag den 16. juli 2013

Torn apart



Topshop Earrings
Topshop Boutique Silk top
Topshop Canvas shoes
Topshop  Boutique Jeans

Jeg var forbi topshop igår og faldt over de her bukser, som desværre var udsolgt i min str. De får mine tanker hen
på Beverly hills 90210 og Kris Kross pga. det posede og det slidte look. Skoene ligner dem fra Céline der hedder
skate, og blev mine i det jeg så dem. Toppen er i silke. Helt enkel. Den er et godt modspil til bukserne. Øreringene
minder mig om nogle min mor kunne have båret da jeg var barn, og har fortjent et comeback hvis det står til mig!

Love the jeans. Baggy and with rip knee. They reminds me of Beverly hills 90210.

2 kommentarer:

  1. Jeg jobber på Monki i London, og vi har et par bukser som er nesten helt lik, på salg! Så kanskje du finner like billig på en Monki butikk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak hvor er du sød:) Dem vil jeg lige tjekke ud i morgen!

      Slet