onsdag den 26. juni 2013

R O S K I L D E - Musik, Mad og Mode. 2#



Weekday Short tee
Mary Katrantzou Skirt
Mara Francesca Pepe  - Hoops
Carhartt Cap
Eastpak Backpack

I forbindelse med Roskilde Festival har jeg lavet et samarbejde med musikbloggen Musiklarmog 

madbloggen Gane og GaffelMed udgangspunkt i 3 meget forskellige koncerter håber vi, at kunne

 guide jer til en helheds oplevelse der tilfredsstiller alle sanser! Azealia Banks, Cosmopol søn d. 7 kl 16.


Rapperen Azealia Banks byder på hip hop, rim og masser af Attitude. Faktisk havde jeg ikke hørt om hende før hun
dukkede op i Alexander Wang's Fall/Winter campagne sidste år..! (Videoen kan du se, eller gense lige HER). Og i
skarp kontrast til hans meget enkle og sort/hvide look, står hun så og glimter. Der er knald på farverne og bestemt ikke
sparet på tilbehøret når hun køre sin egen stil. Hun er flabet og pyntesyg på en larmende måde, som kun få slipper
heldigt fra! Hendes 90'er hoops har fanget min opmærksomhed.. For jeg drømmer stadigvæk om en i det ene øre, og
min Line&Jo kæde i det andet. Begge oxyderede. Hun er vist alt andet end kedelig! Så jeg forventer mig noget af et
show. Hun er heller ikke bange for at provokere.. Som da hun prydede på forsiden af september udgaven af magasinet
Dazed & Confused. Her puster hun et kondom op så det ligner, at hun ryger på en stor cigar. Og med overskriften
"Azealia Banks blows up" blev det dog for meget for nogle! Bladet blev nemligt forbudt i syv lande denne måned.
Læs meget mere om hendes musik, og hvad du kan forvente dig af koncerten på Musiklarm lige HER. Og når
der skal plejes tømmermænd før eller efter koncerten, så tag og gør det på Gane & Gaffels anbefalinger lige HER.

Azealia Banks, I think you are over the top cool!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar