torsdag den 31. januar 2013

Falling apart

Falling apart
Carhartt Jumper
Tom Binns Necklace
Alexander Wang Boots
Etoile Isabel Marant Long sleeve tee with cashmere
Helmut Bra
T by Alexander Wang Ruched skirt

Det har outfit vil jeg gerne eje. Bh`en under den svagt transparente bluse giver et sporty touch.
Og halskædens detalje med at være faldet fra hinanden er jeg ret vild med. Tror også at den vil
 gøre det godt til den uldne boyfriend knit. Ja man har vel lov at drømme.. God dag til jer.

I wouldn't mind wearing this today. The bra gives a sporty look under the transparent tee.
And the necklace detail where it seems broken, is amazing I think.

5 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt outfit - Det er lige mig!! Faktisk er jeg allerede iført AW nederdel og transparent t-shirt, men jeg ville nu altså også gerne kunne iføre mig alt det andet! ;)

    www.fashionlab.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og hvor er det dejligt at høre. Dit outfit lyder skønno og lige som noget jeg ville tage på:)

      Slet
  2. Love this collection!
    Grey and black are the best winter combination.
    Thanks for your comment will follow back.
    Stay in touch.
    ♥ ♥

    thirteenlittleloves,blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you for your sweet comment:)
      I have a thing for grey and black, all year;) hihi

      Slet