mandag den 22. oktober 2012

Show time

Carin Wester - Jacket
T by Alexander Wang - Long sleeve t-shirt
Levis Jeans
Stormtrooper Ring
Jil Sander - Heels

Det er på tide jeg får vist jer min bomber jakke fra Carin Wester. Er simpelthen så glad for den, 
så har haft den på hver dag den sidste måned. Selvom den er blevet hypet så meget, at det var lige 
før den døde! Dog må jeg indrømme at kvaliteten ikke er helt i top. De små hvide prikker i stoffet 
går ret hurtigt op. Blusen købte jeg i fredags, da jeg havde besøg af min veninde Signe fra Århus.

Time to show you me bomber jacket, and my new long sleeve t-shirt. 

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, jeg er også monster glad for den:)
      Så den lige i Urban outfitters idag.. Hvis nogle skulle være fristet!

      Slet
  2. wow! i love this simple black look... I'm usually a very COLOURFUL dresser, but this looks REALLY GOOD!!! =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks:) And I am i little frightened for colours;) hihi

      Slet
  3. Den jakke er simpelthen bare SÅ lækker!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også SÅ glad for den. Selvom den snart er ejet af alle de store bloggere i DK og Sverige!

      Slet