fredag den 24. august 2012

New art on my wall


Geoff Mcfetridge

Det øverste værk Skate-girl er endeligt blevet mit. Jeg har købt det ude på V1gallery i kødbyen, og det 
er
mit første "rigtige" kunstværk ever. Jeg måtte bare eje det, da det minder mig om da jeg var teenager og
skatede i Århus i 90érne. Så jeg har brugt sommeren på at sælge ud fra skabet og spare sammen til det. 
Du kan finde t-shirts med Geoff Mcfetridge fine streg i bl.a Norse Projects og Colette.

The top work Skate-girl is finally mine. It is my first "real" work of art. I just had to own it! So I've sold out of
my closet during the summer to afford it. It reminds me of when I was a teenager and skated in my hometown.

You can find t-shirts with Geoff Mcfetridge art in Colette.

2 kommentarer:

  1. Årh hvor sejt! Tillykke med kunst købet :) Er meget misundelig på dit fine værk!

    -Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød:) Jeg er også meget glad.

      Slet