onsdag den 4. juli 2012

Colorful lines

Carven Summer 2012 Campaign

Jeg faldt over de her fine billeder igår. Og selvom sæsonen er i fuld gang bliver jeg nød til lige
at vise dem. For gymnastikgulvs baggrunden med de farvede linier er så flot til tøjet synes jeg
og det giver det et touch af sport, som jo er all over denne sæson. Og den måde modellerne
posere på er på en gang sirligt og fint, men også rodet og coolt. Det ser fedt ud!

The gym floor background with the colorful lines are so beautiful to the clothes.
And the way the models are posing are so cool.

2 kommentarer:

  1. Så fede billeder!! og virkelig smukke farver - især den sidste kjole er jeg helt vild med:-)

    forresten - har du en mail man kan kontakte dig på?

    Kh.

    SvarSlet
  2. Ja jeg var også solgt da jeg så dem:)
    Og ja, har lagt min mail under min profil nu.

    SvarSlet